- V případě, že motor nejde úplně vytočit a v určitých otáčkách začne "koktat", máme malý předstih a musíme po povolení upevňovacích šroubů otočit zapalování mírně proti směru hodinových ručiček
- V případě, že po přidání plynu motoru trvá, než se vytočí, máme předstih velký a musíme po povolení upevňovacích šroubů otočit zapalování mírně po směru hodinových ručiček
- Toto neprovádět s řádně nezaběhnutým motorem s ohledem na možné zadření pístu, či zlámání pístních kroužků, vždy motor nechat běžet v nejvyšších otáčkách jen minimální dobu a toto zbytečně dlouho nezkoušet s ohledem na vysoké teploty motoru
(*) - Přípravek pro měření horní úvratě tvoří kovové tělo staré zapalovací svíčky, ze kterého vytlučeme porcelán a dovnitř umístíme vymezovací gumový kroužek na prostrčení tyčky (nejlépe starý ventil z motoru auta, aby nám tyčka nezapadla do válce!!!), na které si v úrovni horní úvratě pístu uděláme přesný zářez - stačí pohled přes vrchol žebrování hlavy válce. Od tohoto zářezu ve směru od těla zapalovací svíčky uděláme další zářez ve vzdálenosti 3.5 -4 mm - měřeno nejlépe šuplerou
(*) - Přípravek pro detekci momentu rozevření kladívek tvoří žárovka 6V 1,5W se dvěma připojenými vodiči, kdy jeden připojíme na hmotu dynama a druhý k vodiči vedoucímu na kladívko zapalování. Při měření stačí zapnout klíč spínací skříňky a vyzkoušet funkčnost pootáčením vačky
návštěvníků stránky | |
---|---|
celkem | 32 471 |
tento týden | 12 |
dnes | 1 |